Зовнішня реклама

Зовнішня реклама – інформація рекламного характеру (текстова, графічна), що розміщується на видимих місцях з метою вплинути на потенціального клієнта. Це один з каналів просування у бізнесі найефективніший для піару.

Види зовнішньої реклами за методом розміщення поділяють на стаціонарні та тимчасові.

На сьогодні широкого застосування здобули наступні елементи зовнішньої реклами:

  • Вивіска. Застосовується безпосередньо на приміщенні підприємства чи організації та може рекламувати їх продукцію чи послуги.
  • Білборд, рекламний щит. Величезні 3х6 м конструкції на узбіччі трас.
  • Рекламні дахові споруди. Написи з велетенських букв та цифр на дахах будівель, частіше за все найменування організації.
  • Штендери. Невеличкі мобільні рекламні щити. Вони розташовуються поблизу рекламованого об’єкту та містять інформацію про нього.
  • Транспарант – розтяжка. Вид зовнішньої реклами, що розміщується над дорогою. Досить проста, але ефективна рекламна конструкція.
  • Світлова реклама. Світлові короби та букви, що привертають увагу вночі.
  • Вітрини. Товари та акційні пропозиції в скляних вітринах привертають увагу клієнтів.
  • Брандмауер. Великі рекламні щити, що кріпляться на стінах будівель.
  • Покажчики. Містять інформацію про відстань до рекламованого об’єкта
  • Електронне табло.  Відображають інформацію біжучою строкою.
  • Панелі – кронштейни. Двусторонні об’ємні панелі, що кріпляться на стовпах.
  • Прізматрони. Різновид рекламного щита з багатьма трикутними призмами, на гранях яких розміщується рекламна інформація. Періодично обертаючись, певною гранню прізматрон демонструє відповідне зображення. Відтак, на одній такій конструкції можна розмістити 3 рекламні повідомлення.
Close Menu
×
×

Cart