Загальні положення

Клієнт – користувач сайту, особа, яка використовує засоби сайту для перегляду товарів

Покупець – користувач сайту, фізична або юридична особа, яка здійснює оплату грошима і є набувачем товару.

Постачальник – виробник, який виготовляє товар

Перевізник – поштова служба, що здійснює доставку товару від постачальника до покупця.

1. Способи розрахунків за товар інтернет-магазину:

1.1. Клієнт має можливість оплатити товар на рахунок організації (Фізична особа – підприємець)

1.2. Клієнт має можливість здійснити оплату за товар перевізнику під час отримання товару у спосіб післяплата

1.3. Клієнт може здійснити розрахунок з постачальником готівкою при отриманні товару у спосіб самовивіз (тільки для міста Харків)

1.4. Реквізити для оплати:

Фізична особа-підприємець Косенко Алла Миколаївна
Р/р UA083808050000000002600096156
Райфайзен Банк «Аваль» м. Київ МФО 380805, ЄДРПОУ 1789993086
ІПН 1789993086, номер свідоцтва 24800000000097531
Не є платником податку на прибуток на загальних підставах

1.5. Обов’язкові реквізити платника:

ПІБ, номер замовлення, будь-яка інша інформація, що допоможе ідентифікувати платника та співставити інформацію про оплату із замовленням.

2. Доставка товару:

2.1. Доставка товарів здійснюється:

2.1.1. Поштовим перевізником з пункту прийому товару до пункту видачі товару або на адресу покупця.

2.1.2. Самовивіз (тільки для міста Харків)

3. Відповідальність за збереження товару

3.1. Постачальник несе відповідальність за збереження товару до моменту передачі його перевізнику

3.2. Перевізник приймає на себе відповідальність за збереження якості товару від моменту отримання у пункті прийому до моменту видачі товару покупцю. Підтвердженням прийому передачі товару є відповідні документи, що оформлює перевізник та підписують постачальник(відправка товару) та покупець(отримання товару).

3. Перевірка якості та повернення товару

3.1. Покупець перевіряє товар на відповідність у пункті прийому перевізника або у присутності представника постачальника.

3.2. У разі виявлення розбіжностей у якості, формі чи вартості товару, покупець має право відмовитися від товару та здійснити зворотню передачу товару постачальнику за свій рахунок протягом 14 діб з моменту отримання товару. Покупець обов’язково попереджає постачальника про наявні претензії до товару та його повернення. Претензії можуть бути надані та прийняті в усній, письмовій формі або у формі фото/відео моменту розпакування товару на реквізити вказані на сайті.

3.3. Постачальник приймає повернутий товар та перевіряє його на наявні дефекти згідно претензій покупця.

3.4. Постачальник отримує повернутий товар та впроваджує процедуру вирішення спорів згідно «Політики вирішення спорів».

Close Menu
×
×

Cart