1.Перевірка постачальником поверненого товару та обгрунтування претензій покупця

1.1. У разі наявності дефектів та підтвердження претензій покупця, постачальник має право виконати будь-яку або декілька дій з пунків: 1.1.1., 1.1.2., 1.1.3., 1.1.4., 1.1.5.

1.1.1. Постачальник виправляє дефекти товару та передає його покупцю

1.1.2. Постачальник ініціює заміну товару

1.1.3. Продавець надає покупцю додатковий матеріал для виправлення дефектів попередньо отриманого товару

1.1.4. Постачальник повертає сплачені кошти за товар покупцеві

1.1.5. Вирішити дане питання у інший спосіб на свій розсуд

1.2. У разі недоцільності претензій покупця до якості, вартості чи форми товару, постачальник має право відмовити покупцю у відшкодуванні та не застосовувати процедуру вирішення спорів.

1.3. При настанні умов пункту 4.2. «Політики розрахунків, доставки та повернення товарів» або інших суперечливих питань, покупець має право вирішити даний спів у порядку визначеному діючим законодавством України

Close Menu
×
×

Cart